Sunday, January 1, 2012

kekesalan yang berpanjangan

aku tahu aku byk bersalah kepada dia....2 peluang telah diberikan kepada aku tapi aku terlalu ego degil dan keras kepala dan oleh sebab itu aku dgn dia pun goyah dan sekarang aku hampir kehilangan dia..aku tidak tahu apa lagi ptt aku lakukan...
sekarang aku berusaha dalam membentuk diri aku lagi better dan aku redha apa yang dia buat kepada aku...dan apa dia buat tersebut memang memberi kesan kepada aku...after apa yang terjadi aku sedar dan insaf....dan aku mula menjalani hidup secara islam yang sebenar2 nya sekarang

walau apap pun terjadi hati ku telah dimiliki oleh dia ( nor atikah binti takaludin ( 3012202- tarikh lahir 6/04/1990 ) dan aku hanya mampu berdoa kepada NYA agar aku bersama dan di dekat kan semula jodoh antara aku dan dia...

I LOVE YOU always




No comments:

Post a Comment