Monday, January 9, 2012

remember

i dunno how to start this

just what i want to say is....my dear nor atikah...
masih ingat kah kamu semasa dahulu kamu suka saya membuat kan kamu gembira tersenyum...and make u tickles with my jokes and etc....but suddenly one day u said that awak xsuka dah saya buat sebegitu dan saya mula berhenti dan sekarang saya masi lagi teringat kisah2 antara saya dengan awak....saya ingat lagi awak bagaimana mula2 kite berjumpa....
awak tahu x saya  sbrnye rasa bersalah terhadap awak dan dosa saya terhadap awk terlalu banyak awak
saya xtahu bagaimana rasa nye nk mengubati kesedihan di hati ....tapi pada hari tersebut awak ada kal dan sms saya....YA ALLAH...ALLAH SWT sahaja yang mengetahui bertapa riang nya hati saya kerana dapat mendengar suara awak...walaupun awak marah dan dan mengamuk dekat saya...saya terima sahaja karan saya tahu saya pernah buat lagi teruk kepada awak...
dan awak terima kasih awak....saya hanya mampu mendoakan kejayaan awak dan kesajahteraan awak nor atikah binti takaluddin

No comments:

Post a Comment